I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 13 Jun 2011

ADER APER DENGAN TARIKH 11.06.11 ?

 Assalamualaikum...
 eh2 ! baru aku pasan , cantek pulok tarikh kat atas tuh :D
ader aper ek dgn tarikh nih ?
haa..ni yg nak story mory nih :)
semalam lar kan tarikh tuh
hencik raihan telah keluar date bersama yani :)
raihan tuh lar ! ngengade nak ajak yani keluar . yani nak p tusyen .sebok jer ! 
haha ! oke .. oke .. yani tipu .huu . sebenornyer , yani nak p beli barang .almaklumlah..student paling " RAJIN " lar katakan , semua kena complete sebelum naik sekolah .huahua ! geli geliman aku dengar . korang pon sama gak kan . haha ! 
oke ! sambong balek citer..yani mintak lar jasa budi baik hencik raihan nih utk temankan yani :)
sorang2  kat town ! takot lar .huu :p
setelah penat kitorang carik barang , eh silap ! yani jer yg carik oke .raihan tuh tukang tengok jer .huh ! kuang asam =_=' . naseb baik dyer rajin tolong pegangkan barang .haha ! peace ;p
dyer pon memulakan lar dialog sebegini :

hencik raihan : lepas nih nakk p maner lagi ? 
yani : tengok wayang jum ! :)
hencik raihan : haa..cepat lar .nak tengok citer aper ?
yani : kung fu panda jum ! jum lar ! ;)
hencik raihan : alaa ..tak best lar..KL gengster lar baru best
yani : kan best kung fu panda ! kelakar ! 
hencik raihan : yelar..yelar ...kung fu panda =_='
sebenornyer , panjang lagi pertengkaran kitorang , nnti ader yg lenguh tgn nak menaip kang
akhirnyer ..haha ! mengalah gak kaw eh raihan ! huu..peace !  ;p
biler dah tengok citer nyer . dyer bukan main lagi gelak terbahak-bahak ! huh =_=' ngengade betol hencik raihan nih .
seterusnyer , ceewahh ! ,si raihan nih bawak lar yani pergi kat rumah dyer tasik yg terkenal kat town kluang,johor nih ..hah ! yg tak tau tuh , sonyap2 sudah :)
setelah penat kitorang tawaf kat tasik tuh , kitorang pon ! aper lagi .. lepaskan nafsu menangkap ikan gambar lar :)
si raihan tuh macam biasa lar.,suke2 jer tangkap gambar yani  sonyap2 ( padahal sama jer mcm yani,satu kepala jer ..huu :p )

haa,..nih lar hasil tangkapan kami .. :
 eee ! bau lar ketiak raihan . :p
 hencik raihan sedang menuju ke jalan yg lurus . alhamdulillah .. ;D

 besar sangat ke bdn si raihan nih ? dyer selalu ngadu kat yani ckp bdn dyer besar ..hadoi ..oke jer yani tgk ..yani rase,bdn yani yg terlebih besar .. gedik lar raihan nih ! ;p
 hamboi .. terserlah pipiku yg tembam ini ..huh =_=' .nih raihan lar nih tangkap gambar yani sonyap2 ..memang nakk kena lar dyer nih !

haa..korang mesti pelik kan ..maner pergi tasik nyer ? ..haha ! kitorang campak maner ntah tasik nyer ..huahua :p
pastuh,tetibe jer raihan ckp ce gini :
hencik raihan : jum p taman semut jum
yani : jum ! :) ramai orang ea ?
hencik raihan : ha'ah .. jum p taman semut ,dah ramai sgt lar orang kat sini .takde tempat duduk lak tuh .penat 
yani : haa.. jum ! jum ! :)

 hah , taman semut ? aper pelik noh bunyi nyer taman tuh ..mesti korang tgh pikir kan ..haha ! dolu masa first2 dyer ckp nak bawak yani p taman semut ,yani pon terpikir gak.. biler mase lak ader nama taman semut kat town kluang nih ? haiyaa ..
biler yani dah tanyer dyer ,baru yani tawu ,..sesuke hati dyer jer nak bagi nama taman semut tuh kat taman tuh..mentang2 lar ader semut gergasi kat situh :)
layan je lar .. kitorang jer kowt yg panggil taman tuh dgn nama taman semut :) boleh lar .. tomey gak kan nama tuh .. :) takder lar sama dengan orang len .kan kan hencik raihan ..congrate yer bubuh nama sesuka hati jer kat taman tuh ..

 kat taman semut nih pon, kitorang sempat gak lar menangkap semut gambar :) cer tengok ..cer tengok .. :
 alolo ..ngengade betol raihan nih lar .. hencik raihan ! awak tuh  bukan artis lar nak tutop2 muka ce gitu :p
 eleh ! ingat cute lar tuh . wekk ! :p
 raihan ! ce tengok kamera .. malu2 konon . :p
 auu cak ! main2 lak ea dyer :p
 raihan ! dah tak nak tengok yani ke? sampai hati suruh yani ckp dengan tgn awak . . tuh aper tuh ! TALK TO MY HAND kan kan :(
 alaa .. nih muka budak terkejut ! tetibe jer tgn si raihan tuh gatal2 nak tangkap gambar yani
 haha ! aper pasal muka yani burok sangat nih ..aisehmen ! >__<
 hah ! nih tgn raihan tuh gatal ! ngengade ! habeh black rose yani tuh di kerjakan dyer !
 hencik raihan jeles tengok black rose yani tuh .huahua ..dyer kata , nak tanggalkan masa tuh ..huk aloh ! .kejam sungguh
 raihan ! kenapa nun jauh sgt tuh ..
 bak kata raihan ,gambar nih oke ! gambar nih oke ! baper banyak kali ntah dyer nak ulang kat telinga yani nih .cakap sekali sudah ..ingat yani pekak ea ? :p
 insan bertuah a.k.a raihan :)
 haipp ! aper tunjuk buntut tuh !


huii .. gelakkan yani lak ea !
 eee..sombong bebeno raihan nih :p
:) ~ i'm flying without wing ~ i believe i can fly ~ :)
 

 perot raihan muncit ! tuh yang nak kempiskan tuh .. haha ! :p
 raihan ! awak macam budak skema ..seriously ! .haha :p
 minah gedik tuh tengah posing ! mintak no.tepon awak ! boleh ? :p
 minah seksi tengah posing maut ! peewiitt !
 huh ! =_=' nampak sangat kaki yani macam kaki baby nak bandingkan dengan kaki raihan ..uwaaaa :'(
 raihan ! nak pergi maner ?
 kesian nyer lah hai.. anak saper kena tinggal nih ?
 raihan ! peace jugak :p
walaupun awak jauh dari pandangan mata yani , yani tetap ingat awak selalu taw ! :)

habis dah ... ngengade kan raihan tuh ! first2 ,malu2 konon nak tangkap gambar ..siap tutup2 muka lagi ..dah dekat 15 minit ,hamboi .. bukan main lagi dyer .. gambar dyer jer yg banyak lak eh ! yani pon jadik photographer yg tak berbayar .. tak pelar..yani dah biasa dah ce gini ..huu :p , terima kaseh taw raihan dah temankan yani kuar semalam .
sayang dyer ! hihih :)
<3 <3 <3

sekian..TAMAT

2 ulasan:

Ayu Firzara berkata...

hye dear...assalam...jom singgah butik! pakaian muslimah dan tudung! =)

http://firzaracollection.blogspot.com

CikNyz berkata...

salam kenal.....dari segmen " kami tak lupa diri"
lau sudi..jengukla blog saya...
nantikan entry sy pasal pengalaman mendaki gunung kinabalu baru2 ni..

#dh follow awk tau....